2011-02-08

-Sega mig och slöa datorn-

Datorn och jag tävlar om vem som är segast, trodde jag skulle vinna, men har nu insett att det blir datorn som vinner och priset blir en omformatering i helgen, tänk vad glad datorn ska bli efter det, som ny igen... men himmel vad jag kommer vara trött hon den sedan, allt måste rensas och brännas och donas med innan det ens blir tal om en formatering, man kan ju inte förlora allt material, bilder och text som man har sparat på datorn... Men men man får väl leva med det, för såhär kan vi inte ha det...


Nu vill vist min älskling låna det slöa elendet och titta på sin serie "V"... tänkte förhandla fram att jag ska få se på "Vampire diaries" efter, men det ser mörkt ut eftersom jag lyckade förhandla till mig, både "Glee" OCH "supernatural" igårkväll... humm, man ska väl inte kräva för mycket =)

KRAM 
ANNA

1 kommentar:

Ida sa...

okej, ännu en fråga från datasenila jag. Hur får du tecten att bli centrerad? :D Jag behöver oxå formatera om datan, men allt jobb med att spara ner allt gör att man skjuter på det hela tiden :P