2011-02-04

-Trött-

Oj vad tiden går fort, att det ska vara så svårt att hinna med allt man vill göra.
Denna veckan har jag verkligen varit trött och sliten. Varit lite småhängig och på onsdagskvällen hade jag så ont i magen så jag trodde att det var maginfluensa... men som tur var så blev det inget med det.

Har haft lönesamtal och medarbetarsamtal med min rektor tisdags och det gick jättebra, fick mycket bra kritik och tips på hur jag ska kunna jobba vidare med vissa saker som jag tycker är svårt. Kändes jättebra efter samtalet och jag var hejnöjd.

I torsdags hade vi en föreläsning på kvällen om alkohol, kändes riktigt onödigt att tvingas gå på den, men föreläsaren var riktigt bra, en av dom bästa jag hört! Insåg även att jag inte ens ingår i alkoholstatistiken... Jag fick bara 1 poäng på audit formuläret man skulle göra (ett formulär för att se om man ligger i riskzonen för att dricka för mycket)... Är väl i och försig bra, men det kändes ändå som man kanske behöver dricka lite mer... eller inte? =)



Idag är det slapp på soffan som står på schemat hela kvällen, man lär väl somna där med =).

Blev lite ledsen när jag satte på nyheterna nyss och det första dom säger är att Lena Nyman gick bort i natt... Hon var för ung för det... 66 år är absolut ingen ålder... 
Jag minns första gången jag såg henne som Ronja Rövaredotters mamma...


KRAM
ANNA

1 kommentar:

Mamma sa...

Min duktiga tös, är så glad att det går bra för dej..
Ja Lena var för ung att gå ur tiden, men hon hade varit sjuk länge.. Kram Mamma