2011-03-02

-Diet-

Ja då har vågen börjat motarbeta mig för fullt, för att inte tala om måttbandet... nu får det vara nog!
I måndags satte jag igång med en beprövad diet, och det funkar relativt bra... känner mig redan piggare efter bara tre dagar, skön känsla.
Jag har mitt mål som jag ska uppnå, men förutom det ska jag få bukt med mitt enorma sockersug, nu blir det inget annat än mörk choklad och popcorn när det kniper, dock inte för ofta. Man kan ju inte hålla på att vräka i sig godis och kakor varje dag... bakande får ligga på hyllan ett par månader. Nu ska jag först satsa på denna dieten i 2 veckor, sen ska jag köra en kombination av den och en detoxkur i två veckor och sen får det bli GI tills livet känns lättare... det känns kanonbra och jag är motiverad till 1000... =)
Tänkte mig även att köpa denna:


Kanske kan man få det i förtidig födelsedagspresent av mamma och pappa =)
Men men, det ska jag nog köpa i alla fall. 2500 på rusta, har fått mycket bra recensioner från folk som använder det. Var först inne på ett annat promenadband, som ligger dubbelt i pris men det har vist fått lite dålig kritik...
Nåja nu ska jag bara lyckas övertala manen också, vi har ju egentligen inte råd, men man kan inte sätta ett pris på motion och viktnedgång =)


3 kommentarer:

Fia sa...

Det blir inga presenter i år Anna, för du minns väl att du fick en Kitchen Aid förra året?? :P

ANNA sa...

Ja jo jag vet det, men jag tänkte mig att det skulle vara en förtidig 40 års present eller så =)

Mamma sa...

Ha ha ha...du är rolig du!!!
Du kan hitta på i all oändlighet <3
Fia har rätt du fick faktiskt din present förra året, men du får önska dej pengar av alla som kommer på dit kalas och så får du bjuda in en MASSA människor och hoppas att du får en slant av alla.
Puss och kram min uppfinniga unge...