2011-04-18

-3:e för dagen-

Roliga jag... ibland dröjer det flera veckor innan jag gör ett inlägg här, och min lilla mamma klagar och tjatar om uppdateringar... Kanske detta är lite uppigande för henne... tredje för dagen =)
Var bara tvungen att berätta att jag gjort en beställning på en ny elgrill (bor man i lägenhet så har man inget val, men med denna kommer grillningen inte bara bli oftare utan också lättare och roligare)

Denna blev det:
Wilfa MG 1600
Med roterande spett blir grillningen eller tillagningen jämn och fin.
  • 1600 W
  • Stor vändbar grillplatta på 41,5X24,5cm
  • Motoriserade spett för upp till 8 Korvar
  • Motoriserade grillspett för upp till 10 spett
  • Överbliven vätska samlas i behållare
  • Temperaturkontroll från 120°C till 230°C
  • Enkel rengöring.
 Vi är helnöjda här hemma både jag och maken och till helgen blir det grillning i olika former, får nog bli både grillspett, korv och ev lax och kyckling =)

1 kommentar:

Ida sa...

Jag kommer oxå och grillar på den! ;)