2011-04-21

-Skärtorsdag-

Nu är det äntligen påskhelg, som jag har längtat, nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten, eller ja imorgon är det fullt ös medvetslös med städning och bakning inför älsklingens kalas på lördag...
Men ikväll är det mysigt värre i min nya heldress som jag köpte till mig själv i påskpresent idag, lite för att fira att jag har lyckats så bra med min viktnedgång och är relativt duktig på att träna =). 
Såhär ser den ut:

Mycket mysigare blir det inte... 

I kväll hade älsklingen och jag invigning av vår gemensamma sommarpresent:





Denna underbara grill får hur många + som helst av oss, man kan inte bli nöjdare än såhär, lätt, smidigt och dundergott... Jag åt som sista bilen visar, helt GI riktigt, med coleslaw, hallomiost, majs och så klart grillspett som innehöll: fläskfile, svamp, paprika, tomat och lök. 
Älsklingen hade potatissallad istället för coleslaw... underbart gott var det!
Denna kommer att gå varm från och med nu... grillat för hela slanten!

Nu ska jag surfa lite bloggar!

1 kommentar:

Mamma sa...

Det ser hur gott ut som helst, ni får gärna bjuda på en grillkväll lite längre fram..
Sötlök...puss