2011-04-11

-Ny vecka-

Då var det måndag igen, tiden går så fort, helgen bara försvinner iväg som i en dimma... Denna helgen har vi haft födelsedagsfirande, Pappan fyllde 55 år så det firades på Michelandelos med trärätters... värstans lyxigt och dunder gott och såklart helt GI vänligt för min del. 
I veckan som har varit fyllde även mamman år, hon blide 56 år ung och på torsdagen fyllde min älskade systerdotter hela 1 år... så stor hon är nu lilla kakan. Hon går helt själv nu och klarar sig rätt bra själv. Till helgen ska hon komma till sin gamla moster... så mysigt att få mysa lite med mumsan =).

Annars går livet sin gilla gång, man jobbar och försöker få till lite vardag med lugna kvällar. Jag försöker även träna varje dag minst 30 minuter. Varannan dag går jag ut en runda eller står på stepen i 30 minuter, varannan dag gör jag min maggympa... det funkar jättebra och snart hoppas jag på att få se lite mer resultat på midjan, även om det har hänt fruktansvärt mycket på 1 ½ månad av GI... Jag börjar bli riktig nöjd med resultatet, känner att jag har jobbat på mycket bra och verkligen lyckats bra med. Inga sötsaker eller godis, ingen cola och inga kakor på 7 veckor... helt otroligt att det funka, för jag saknar det inte så värst mycket, klart att  man känner att det hade varit gott att äta en bit kaka eller en chokladbit, men det är inget jag behöver.
Men men, nu ska jag skriva ihop min magträning så ska ni få se den, och kanske någon är sugen på att prova...


2 kommentarer:

Ida sa...

Vad kul att det går så bra för dig med dieten :)

Unknown sa...

tycker du e jätteduktig Anna. Tycker dock d e mkt besvärligt att skriva kommerntarer på denna blogg.