2011-04-01

-Fredag-

Ibland finns det bara saker som gör ont, alltså inte värk eller så utan saker i livet som man måste gå igenom och genomlida, men det sägs ju att det man inte dör av gör en starkare... Men för den saken skull så blir det inte lättare, snarare jobbigare att behöva inse att om om man inte blir stark så skulle det vara bättre att vara död... Nåja nu ska jag krypa ner i sängen med mina underbara små kissar för att i morgon åka till finaste underbaraste ungen i välden på 1-års kalas, och då känns genast allt som är jobbigt mycket bättre och då kan man ju inte tänka på att dö, för när man får ett leende från kexet eller en sån där härlig kram som bara osar trygghet och kärlek då spelar inget annat någon roll alls, för då är man i himmelriket.

"ÄLSKADE WILMA"


2 kommentarer:

Mamma sa...

Min älskade unge ♥ vad är det nu som du tänker på...prata med din mamma så ska jag försöka pigga upp dej ♥ LOVE YOU det vet du..

Ida sa...

"det man inte dör av gör en starkare", har jag fått ta till en hel del, och det stämmer :)