2011-08-21

-EBBA ANDERSSON-

Idag har jag hälsat på en av mina bästa vänner som fick en liten flicka för en vecka sedan.
Lilla Ebba var så söt så man bara ville gosa hela kvällen, vilket jag gjorde =)

Detta hade jag med mig i present till den lilla gullegrisen:

 Denna snuttefilten var så mjuk och gosig så den blev jag bara tvungen att köpa.
Den söta lilla vagnsprydnaden på den andra bilden är så ljuvlig (den med svart band blev det).

Jag hade även med mig en god kaka till dom nyblivna föräldrarna som blev mycket uppskattad.
Receptet på den kommer under veckan!

Avslutningsvis så bjuder jag på en bild på Ebba från webbisarna.
(Hoppas hennes mamma och pappa inte blir arg på mig nu)
Jag tog själv ingen bild på det lilla underverket, det får bli någon annan gång när jag även kan fråga Vanja och Martin om jag får lov att lägga upp en bild på deras dotter på nätet.


Inga kommentarer: