2011-12-05

-LEILA LINDHOLM

Upptäckte idag av en tillfällighet att min absoluta favorit TV-personlighet Leila Lindholm har gjort ännu en härlig julbak serie som går på 7:an på onsdagar kl. 21.00. 
Som tur är så har det bara gått ett avsnitt och det såg jag idag på TV4 play...


Jag verkligen älskar Leila, hon är så underbart duktig och hennes böcker går knappast inte att lägga ifrån sig... Jag har ALLA hennes fem receptböcker och jag älskar att sitta och titta i dom... men jag erkänner att hon och jag har inte samma smaklökar. Matrecepten passar inte alls mig i smaken, har testat några och det har inte varit någon höjdare. Men baka det kan hon, även om jag får plocka bort en jäkla massa socker ur receptet. Hon är verkligen en sockerjunkie, vilket jag med är ska erkännas, men till och med här är det så jag nästan ryser när jag ser att man ska ha 8 dl socker i en kaka, det funkar INTE för mig...
Men underbara är hennes böcker om inte annat för att få bakinspiration...
Så numera kommer jag sitta framför TV:n kl 21.00 på onsdagarna, och gud nåde den som stör...

PUSS PÅ ER

Inga kommentarer: