2012-02-06

-PIGGELIN-

Nu är jag äntligen pigg igen efter mer än 2 veckors förkylning! Så skönt att vara tillbaka på banan igen.
Idag har jag tränat lite smått för första gången på 3 veckor, pga all snö och kyla blev det 30 minuter på trappmaskinen och sen magträning i 10 minuter. Kan säga att jag vara rätt mör efter det. Lite lätt darrig i benen och helt galen träningsvärk i magen, men efter en riktigt varm dusch och lite mat i magen så är det mycket bättre =)

Nu har jag just tittat klart på Sofias Änglar

Jag har gråtit som en galning här i soffan och känner fortfarande att tårarna inte är långt borta. 
Tänker på Elisabeths familj och det som dom måste gå igenom... Herregud. 
Har suttit och Elisabeths blogg lite... Kolla in den här

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite...


Inga kommentarer: