2012-04-10

-INTE ALLS PÅ HUMÖR-

För tillfället känner jag mig inte alls i form för någonting! 
Helst hade jag velat ligga på soffan och bara stirra upp i taket. 
Kan inte sätta fingret på vad det är, det bara är fel allting!
Har jätte lätt för att börja gråta, såg fort någon säger det minsta lilla negativa eller kritiserar mig på något sätt så stockar det sig i halsen och tårarna kommer.
Det känns som om jag går runt och lossas hela tiden...


Jag har i alla fall tur som har världens bästa kollega som verkligen stötar (tack Sandra för att du finns!)
 
 

3 kommentarer:

Sandra Nilsson sa...

Tack Anna för de fina orden! Kämpa på :)

Kram

Sofia sa...

Jag är likadan syster :( Men man får försöka kämpa på ändå, inte bry sig om vad folk säger om de är negativa...Älskar dig ♥ puss

Helle sa...

Jag finns här om du vill snacka det vet du... Kram