2012-05-13

-TIDEN-

Herregud vad tiden går fort då! Nu är det över en månad sedan jag skrev något här... fasen jag hinner inte med! Jag tänker varje dag att jag ska skriva något, men så hinner jag inte!
Men nu har det varit väldigt mycket, haft utvecklingssamtal på jobbet och på det har man ju haft APT och allt annat som livet bär med sig som tvätt, städ, dammsugning, disk, matlagning och annat elände... men nu verkar det ha lugnat ner sig en aning! =)

Har satt igång med att cykla till jobbet, det tar mig 30 minuter men ack så skönt att röra på sig lite extra, men jag känner det både i rumpan och i benen, är helt darrig efter en cykeltur... och genomsvett... Men jag behöver inte gå ut efter jobbet om jag känner jag jag inte hinner för jag har rört på mig redan =)
Har dessutom börjat lite smått med core träning för att stärka bål och rygg lite mer... behöver fasta upp slidret på magen, än så länge går det trögt, men man är på G i alla fall... =)

Jag har såklart massor med recept och annat roligt att bjuda på, för även om jag inte skriver så tar jag kort och samlar på inläggsidéer till bloggen, så jag ska försöka uppdatera lite framöver nu... fast jag vet ju inte om någon är så intresserad... men men...


2 kommentarer:

mamma sa...

Äntligen lite skrivet i bloggen...(fast jag skall inte säga något, har själv inte skrivit på en månad) Men jag är inne varje dag och tittar in till dig. Du är duktig du, jag har också börjat lite att ut och gå, men det går trögt men men...skam den som ger sig.
Kram från din Mor ♥

Ida sa...

du vet att jag är intresserad av dina recept ;)