2011-02-27

-Slut på helgen-

Tusan vad denna helgen har försvunnit snabbt, kan ju dock bero på att man i princip har sovit hela tiden... Är sååå trött jämt, vet inte vad det kan vara, men det är väl detta eviga vinterskitet... men men.
Jag har i alla fall hunnit med att träffa en mycket god vän från barndomen, hon kom hit i lördags med sin lilla dotter som är 2 månader... så söt så man kan dööööö...=) Det var så trevligt att sitta ner en stund och prata både om gamla minnen och om nutiden... det var lite synd att min syster inte kunde vara med, men det får bli nästa gång... Det hade ju varit roligt att träffas jag, min syster och Hanna och hennes syster... gud vad vi hade roligt som barn ihop alla 4... =)

Lördag kvällen spenderades hemma hos min mamma och pappa där det bjöds på trerätters - skagen toast, planka och brylepudding- Så trevligt att träffas, man gör det på tok för sällan...

Insåg i helgen att jag inte hade någon teckning på min mobil, trodde jag skulle bli galen, men valde tillslut att ringa Telenor för att höra varför det var så... Då hade jag en räkning som jag inte hade betalat... fan vad irriterande, jag vet ju att jag hade betalat den... idag insåg jag att jag hade betalat Roys räkning två gånger istället för att betala min räkning, vilket resulterade i att hans var billigare denna månaden, men jag har ändå inget teckning förren på onsdag som tidigast....*suck*



Inga kommentarer: