2011-02-21

-Vanlig måndag-


Då var det veckans första dag igen då! Tiden går som sagt riktigt snabbt!
Idag har jag slutat tidig och var hemma vid 13 tiden, vilket var riktigt härligt, jag hade planerat att få massa gjort... Men när jag kom hem så la jag mig på soffan för att bara se ett avsnitt av min favorithund scooby doo, men efter det så somnade jag tvärt, och vaknade först när min älskling låste upp ytterdörren, alltså blev det inget gjort... alltid samma sak, jag blir så trött på mig själv!
Det fick bli hemmagjorda pizzabullar till middag och nu ska jag snart se en film med min älskling.

Jag hade egentligen tänkt bjuda på en ny kategori idag, men det kanske blir senare i veckan =) 
Den som väntar på något gott...
Annars är det sådär eländigt som det alltid är på måndagar, men på jobbet har det varit riktigt lugnt idag eftersom det är första sportlovsdagen! Men nu blir det långa dagar resten av veckan, men det går det med.


2 kommentarer:

svärmor sa...

Jag blir överreskad varje gång jag kommer in på din blogg, nya färger och mönster, kul tycker jag :) gillar dock inte att d ska vara så kluddigt att skriva kommentar :(

Unknown sa...

åhhhh spännande med en ny kategori!!! väntar med stor spänning!! hade varit roligt att ses nån dag! saknar dig vännen!! kram