2011-03-18

-Trist värre-

Ja, som vanligt är det lite dåligt med uppdateringen här, jag vet att jag har lovat ett recept på en GI chokladkaka... det är bara mycket nu, jag är för tillfället sjuk igen, helt genomförkyld och värsta värken i hela kroppen, igår var det dock helt sjukt jobbigt, men idag kan jag i alla fall andas och röra mig, imorgon kanske man kan gå en lite runda om det inte fortsätter att snöa. Snö liksom, nu igen, jag vill ha vår... ja helst sommar, känner att denna långa vintern tar på både humör, energi och inspiration. Men men, enligt vädret på TV så ska det bli bättre, och man får väl hoppas. Ska det fortsätta på detta sättet kommer vi snart ha vinter till långt in i sommaren. 
På tal om vinter så såg jag och älsklingen en riktigt ruskig film som heter "Arctic blast" en hemsk "världen går under film" där det blir ett hål i ozonlagret och en iskall vindfront tar sig in från rymden som tar död på att i sin väg...  
Roy ansåg att det var en riktigt dålig film, jag tycker att den var riktigt ruskig och alla fall värld att se en gång:


Nä, nu ska jag lägga mig i soffan lite, ska försöka göra en lite uppdatering imorgon med lite roliga GI recept för er som är intresserade...

1 kommentar:

Ida sa...

Krya på dig!