2012-01-07

-RECEPTGALING-

Jag är verkligen helt galen i att läsa bloggar och hitta massa recept som jag bara måste testa... någongång!
Just nu håller jag på att gå igenom en ny gammal blogg och har redan hittat 58 sidor med recept... hur ska jag någonsin hinna testa alla dom? med tanke på att jag har 2 års bloggrecept kvar att gå igenom bara på den bloggen och sen har jag väl en si så där 500 recept liggandes sen innan, för att inte tala om alla böcker jag har samlat på mig... jag kommer aldrig hinna testa alla innan jag går i graven... så ett par gånger om året brukar jag gå igenom alla recept och kasta en si så där hälften, men det slutar med att jag hittar en ny blogg som jag ju nu har gjort och så ökar receptsamlingen i densitet och storlek och hela baletten... fasen man är bra knasig. Sen till saken hör att det nästan bara är kakor och godsaker, sådant som jag inte bör äta, men som jag bara inte kan föreställa mig att leva utan... *suck* kanske ska sluta helt att titta på recept?


3 kommentarer:

Ida sa...

rensa igen och släng alla sötsaker! :D

Ida sa...

föresten anna, jag har ju bytt adress till min blogg, om du vill uppdatera :) http://mysmonster.blogspot.com/

ANNA sa...

Ja jag har märkt det =) höll på att bli galen ett tag =)